Języki / Languages
Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania.

 

- Czy muszę się rejestrować w sklepie?

Dokonanie zakupów w sklepie nie wymaga wcześniejszego zarejestrowania się Klienta na stronie serwisu. Można dokonać zakupów jednorazowych jako Klient niezarejestrowany oraz jako osoba posiadająca konto, co pozwala na dostęp do wszystkich usług oferowanych przez Sklep.

Klient niezarejestrowany po dodaniu do koszyka wybranych produktów i kliknięciu ikony zamawiam ma do wyboru opcję zarejestrowania się oraz złożenia zamówienia. Po kliknięciu ikony złóż zamówienie Klient wypełnia formularz z danymi teleadresowymi i składa zamówienie.

Tak więc rejestracja nie jest konieczna jednak zachęcamy do rejestracji gdyż daje ona kilka korzyści:

- podgląd statusu realizacji zamówień,
- podgląd historii zakupów,
- brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,

Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia w inny sposób niż przez sklep internetowy?

 

Zamówienie mailowe

Zamówienie mailem na adres sklep@naviservice.pl - klient powinien napisać jakie dokładnie produkty go interesują oraz podać wszystkie dane teleadresowe (imię i nazwisko, ulica i numer, kod pocztowy i miasto, numer telefonu dla nas i firmy kurierskiej)

Zamówienia realizowane są według kolejności złożenia. O realizacji decyduje numer zamówienia, w związku z czym zachęcamy do składania zamówień przez system sklepu internetowego, co gwarantuje natychmiastowe nadanie numeru zamówienia.

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zostanie przesłane natychmiast po sprawdzeniu dostępności towaru w naszym magazynie lub magazynach dostawców..

- Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?

Wszystkie dane przesyłane podczas rejestracji, logowania i zakupów zabezpieczone są mocnym algorytmem szyfrującym SSL.

- Czy mogę śledzić przesyłkę?

W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej mają Państwo możliwość śledzenia przesyłki, na stronie internetowej firmy przewozowej – DPD.

- Czy wysyłacie informacje o statusie zamówienia?

Po zmianie statusu zamówienia dostają Państwo stosowną informację mailem.

- Dostałem uszkodzony jak postępować w takiej sytuacji?

To bardzo ważna kwestia. Przesyłkę należy sprawdzić w obecności listonosza bądź kuriera, gdyż z nim należy spisać protokół szkody. Należy opisać w nim wygląd opakowania i towaru ze szczególnym uwzględnieniem uszkodzeń. Najczęściej uszkodzenie spowodowane jest niewłaściwym przewożeniem paczki przez firmę przewozową, dlatego protokół jest taki ważny.

- Chcę zwrócić zakupiony u was towar, jak to zrobić?

Polskie prawo przewiduje możliwość zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym pod warunkiem, że towar jest nienaruszony, nieużywany, fabrycznie zapakowany - posiada plomby, metki, zabezpieczenia itd. Na dokonanie zwrotu jest 10 dni. Wystarczy odesłać do nas zakupiony towar, a wraz z nim dowód zakupu i wszystkie elementy dołączone do niego.

- Czy wystawiamy faktury VAT?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl